kväll igen

Ja det är ju alltid samma sak att jag skulle vilja ha mer timmar på dygnet. Men jag rår väl på det lika mycket som väder antagligen.
 
Nu är min man  hemma iaf men han var ganska trött o intog soffläget. Han var faktiskt hemma vid 15,00 så då blev det köttfärslimpa (gjorde två o den ena hade jag i mozzarella, basilika, lök o kryddor) Det kan jag rekomendera, var nytt för mig men väldigt gott! Testa!

Tog en promenad på em, det var behövligt o skönt. Tänk om jag kunde få ut mig själv varje dag! Sen följde Clara med mig till jobbet en sväng. Handlade lite på hemvägen så nu har de ätit vattenmelon i mängder. Tog nu med sig godis o dricka till Amandas rum, ska visst se nån film där.  Jag själv ska höra med min kära om han orkar se en film. De stora barnen sitter brevid mig o spelar poker. Vi spelade det igår också (blev det ist för film) det var ju faktiskt kul förutom att jag förlorade stort. Jag är verkligen kass o det hade de roligt åt. Anton tyckte nästan synd om mig.



En helnöjd Clara på väg o se på film! Fick välja en helt egen dricka när vi var o handlade o den ville hon inte dela med sig av. Ibland märks det tydligt att hon är minst, Allas vårt charmtroll..........



Killarna i full fart med poker. Amanda ville absolut INTE va med på bild, tyvärr!


Ha det gott
Kramizar Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0