Torsdag morgon...

Ja då är det Torsdag o idag kommer min kära hem ( han jobbar i Norge och ligger borta mån- tor så idag väntar alla på mannen i huset) det positiva med att han jobbar borta är ju att man längtar så o verkligen förstår vad jag älskar denna man. min livskamrat. Puss på dig älskling! ( Detta med att jag har börjat blogga är ju så käckt för honom med, han kan ju varje dag gå in o se vad som hänt med oss under dagen o se lite bilder på våra sötisar ) Bra va!!!

Nej nu ska man snart iväg igen, jobb som väntar. Amanda är på väg till Valfjället lite väl kallt idag men får hoppas det blir en fin dag.

Min älskade stjärnfotograf får ställa upp o ta lite kort emellanåt, hon verkligen älskar kameran. Ibland har hon fått gå loss själv med den o det blir mest de otroliga bilder. Kul o ha. Men idag fick hon plåta mamma....så här ska min dresscode va idag!            
     


Också min söta Clara.... Fotografen!



Min lillasyster Jennie ska ha barn i Maj ( sitt första ) och det ska bli så kul. Jag längtar så jag med. Fann ett så fint kort på henne som jag måste visa. Hon är så snyggt gravid. Älskar dig gumman Puss från storasyster



Ja ha en underbar dag allihop o Till dig Aja min kära sis, hoppas du mår bättre idag. Vi hörs som vanligt senare o försök ta en lugn hemmadag. Krama barnen från faster Nettan. Saknar er, nu har det gått alldeles för länge. Vi kan väl se om det blir någon spelkväll på Fredag. Kram kram
och till ALLA kramizar Nettan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0