Vädergudarna skiter i mig!

Hej svejs....... Ja här har vi tagit det lugnt på morgonen. Gick upp vid 8,00! Åt frukost med mina barn o hade en lugn stund. Passade på att skala potatis o förbereda middan för idag. Anton o Amanda har åkt till leklandet. Cornelia fick en kompis hit o gissa vad jag o Clara gjorde. Gick o la oss i sängen o bara kosade o såg på barnprogramm. Finns det nått bättre. Ja det skulle väl va alla barnen hos mig, men då brukar det bara bli bråk o skrik. Så nu låg vi verkligen o bara njöt.  Såååååååå skönt!!!

Ska ta en dusch o göra oss i ordning för o gå ut. Har väntat på detta väldiga solsken jag beställde men det verkar som vädergudarna inte tar hänsyn till vad jag vill. Så jag får väl pallra mig ut iaf o göra nått annat än o sitta i en snödriva,  fniss!

Ingen har väl undgått förlovningen mellan vår kronprinsessa o Daniel. Tycker verkligen det är smått patetiskt att hon ska behöva få så mångas godkännande för o gifta sig med den hon älskar. Det borde bara va så självklart att välja efter sitt hjärta o inte den som är av kunglig börd eller inte. Tycker att vi är lika värda o det är handlingar som styr om du är en bra människa inte blod. Man alla delar inte min syn. Läste om gruppen som verkligen tycker att människor ska delas in i grupper efter släkt du kommer ifrån. De måste ha stoppat i utvecklingen................

   Men de är ett vackert par o han måste ju verkligen Älska henne som går igenom alla dessa prov. Vi önskar dem all Lycka till!!!!!!!!!!

Nej nu har jag barn som står o väntar otåligt, vill  verkligen ut nu.

Hörs senare-
Kramizar Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0