Loveday på valentine

Älskar verkligen när allesammans är hemma o vi äter frukost ihop ( det är bara på helgen det händer, de som läser vår blogg vet hur mina veckofrukostar ser ut ) Så detta är bara sååå mysigt!!!
      Vi gav varann Alla hjärtans dag presenter! Cornelia hade gjort ett jättefint kort dagen till ära som var till mamma o pappa. Gulligt Va? Alla var näjda med sina presenter. ( Lucky me )

Av min underbara man fick jag det jag så länge önkat " Leilas bakbok " ( Aja har en o den är bara så mysig ) Den ska verkligen få sin egen plats på hyllan i köket.
           Har redan satt en deg o ska baka semlor innan vi går ut. Har lovat Cornelia o Clara att de ska få göra sin egen sedan.

Söta Madeleine o hennes goa dotter Wilma var här o lämnade Ebba . 


Nu får allesammans ha en underbar Alla   Dag !!! Det ska jag ha Kramizar Nettan :-)      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0