TRÄNINGSVÄRK!!!!!

Japp som rubriken så har ja det!!!!
Det va inte så farligt i morse, men nu i kväll kan inte ens skratta det känns i hela magen. Ja man kan säga att ja är öm i hela kroppen ha ha .....
Kommer nog sova gott i kväll.

Nu är ju Nettan på AC/DC hoppas hon har en trevlig kväll, fullt  ös tänker jag.
Vi får väl se bilder där i från i morgon hoppas ja, jag väntar kul!!!!!!

Skulle ju ha skrivit tidigare men som vanligt är Ajas dag= fullt ös ♥
Jag o Valle va på stan förut o lämna in cd skiva med 240 kort som ska framkallas, det blir kul att få sen.
Då har ja fullt upp o sätta in i album för det är ett måste för mig, har bara typ 20 st album.
Men det är ju det enda man har sen som minne, kort är ju perfekt att se tillbaka på.
Speciellt på barna som utvecklas hela tiden.
Blev även en fika på stan med Ylva som är Valles lek kamrat tror han i alla fall.

Hämta Lova på dagis hem en snabbis o packa bad kläder, sen bar det i väg på simskola hon älskar det.
Även Valle bada där för fullt o va jätte duktig, kul att se.
2 timmar där sen va alla helt slut o det blev dusch, bastu. Väl hemma sen somna Valle på två minuter.
Lova som är en piggelina är vaken än men blir nog natten snart för henne med.

Nu ska det bli lite nyttigare kvällsmat o inte en fika ha ha...


Vilken goding som badar han som varit så rädd för vatten, lilla Valle
väntar på syrran när hon är på simskola


KRAMIZ TILL ALLA FRÅN MIG AJA!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: faster jenny

jaa, vad roligt att se att valle badar før fullt nu. att han inte ær rædd før vatten længre, hærligt hærligt.saknar ihjæl mig efter honom <3

2009-02-22 @ 16:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0