"TISDAG KVÄLL"

Ja det kan man säga att det är nu!!!!

Har haft min pärla Patrik här i dag (kusin till Fredrik).
Han hjälper mig alltid i nöden o har fixat nu så ja kan lägga ut klipp från You Tube. Det va super bra så jag var ju tvungen att testa o det funka. JIPPI......

Ja gjorde det Yes Yes !!!
 Jag kom i väg o träna i en o halv timma, det är inte sant. Jo det är det föresten o jag är helt slut!!!!
Trodde jag skulle dö,så i morgon kommer jag nog ej kunna gå.(kul,kul)
 Själv klart va Aja ej i tid o kom in typ en minut i åtta, där stod 30st utspridda i den lilla gympasalen. Det va bara att le o gilla läget hamna så klart längst fram. Jag ville ju ej va sämre än dom andra så ja kämpa.
 Värst av allt va ju att alla bakom mig skulle ju se om ja ej orkade så det va bara att hålla ut. Men det va tufft så det kändes som ja fick andnöd, men det är ju så gott efter o det va väl behövligt för mig.
 Så nu har ja en dag till i veckan med en aktivitet kom ja på, men den är ju till mig själv då.

 AJA`S VECKA:   Mån = Lova gympa
                              Tis = Aja gympa
                              Ons = Lova sim skolan
                              Tor = LEDIG
                              Fre = LEDIG
                              Lör = Lova Funky Kid´s
                             Sön = Familje dag (Då hela familjen ska göra nått)

JA som ni ser är det fullt upp, o folk frågar va jag gör som ej jobbar ja det får ni ju reda på nu om ni läser min blogg.
HA ha!!!!

Nu ska ja ta mig en dusch, känner mig ej så hot nu... Sen ska nog John Blund komma.
 Prata ju även med Nettan i kväll o skratta som vanligt, det är ej många som förstår oss ha ha men kul har vi!!!!

                                                         ♥ KRAMIZ AJA ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny, moster, Ninni..

Gud va jag saknar barna när jag ser alla bilder!!Ni måste komma upp nu snart!Längtar efter er...



Lova har ju blivit stora tjejen nu, finaste Ova..

Och ditt hår syster, det ska vi inte ens prata om - Vill ha!!



Bloggen är jätte fin Nettan&Aja :)

2009-02-18 @ 01:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0