Telefon beroende???

HA HA ja man kan ju undra.

Prata med Nettan i 50 min nu fast dom ska komma i morgon. Jag vet inte själv va vi prata om men det finns alltid något. Skojjit o tokit, o ser fel på alla utom oss själva ha ha ...
Innan det prata jag med min kära mamma i 30 min o berätta om min långa härliga dag o allt vi gjort.
Har även pratat med typ 3st andra i kväll.

Så nu på slutet fick ja höra av min man att jag bor i telefonen, han somnade t.o.m innan ja va färdig o har väntat på mig typ 1 tim 30 min. But this is AJA !!!!!!!!!!!!!
Jag vet ja pratar mycket i telefonen o grejar samtidigt då flyter ju allt på så bra o då märker ja ej att jag gjort tråkiga saker.

Men vilken dag det va jag fick se solen JI HOO.
Åkte till Ingestrand, det blev pulk o bob åk o fika i snön. Barnen va hel nöjda o Lova sa: VA mysigt det va här mamma o fin utsikt. Då blir man glad o sånt värmer.
KL är så mycket nu så jag lägger ut bilder i morgon från våran ute dag.
JA va helt slut själv i eftermiddag fast på ett skönt sätt, det känns när man varit ute ja tog vara på varje minut.

Men ja fattar inte att kl redan är så mycket. Kvällen tog slut så snabbt o Lova somnade i soffan har haft kompis hela dagen. Men inga problem i den åldern o dom två leker så bra ihop.
Det görs av med mycket energi o då behövs det mer.
Idag va det  fika, mellan mål, lunch o middag o kvälls mat det gick bara i mat.
Efter utflykten fick dom MC Donalds, sen i kväll stekte ja korv med bröd o smörgås som mellan mål o bulla, kex till fika o frukt i två omgånger.
Ja så i dag kändes det som om ja hade dagis hemma: Ett Aja Dagis Ha ha
Men dagen har varit såååå braaa o bara vara med barnen.

Såg ju även när ja åkte hem att bilen va kolsvart så det fick bli en snabbtvätt på den också.
Så nu har ja även en ren bil♥

NU får det bli sängen så hörs vi i morgon!!!
Glöm ej Nettan kommer, så i morgon kväll blir nog ett roligt inlägg från AJA O NETTAN ♥

KRAMIZAR AJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0