Stressigt värre!

Puhhh vilken morgon. Jag var bara så trött när klockan ringde men det är bara att kämpa sig upp. Hade nog kunnat betala för att få sova vidare. Alla ska väckas o ha frukost, sen mitt i all kaos kommer jag på att Anton har först skridskor på fm och sedan skidor i em på elevens val. Att det alltid ska va en massa o i denna kyla desutom det är ju 17 minus. Det kan inte va lagligt att va ute då. Själv fryser jag jämt..... Nej nu är det bara jag o Clara kvar här hemma så det blir till att fixa håret på henne o på med ytterkläder, sedan iväg till dagis o jobb. Har ofta massor att göra på mån med beställningar o rapporter som ska in. Men har förstås hunnit prata med min soulmate på morgonen. Hon ringde o sa att vi hade fått fler läsare o tom några kommentarer. Jättekul tycker vi o Tackar o bockar så mycket.
Ha en bra dag.
Kramizar Nettan :-)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0