Soon valentine`s day

JAG gick en stund på stan förut nör Lova va på gympa , det alla pratar om o skyltar om nu är Alla ♥ hjärtans Dag.
Ja visst finns det mycket fint till mammor, pappor o barnen, allt från billigt till dyrt.
Man kan tycka det blir överdrivet men ja er känner ja ville också köpa allt i dag o önska mig allt,gud va mycket gulligt.

Ja kan tipsa om två saker som ja är helnöjd med det är en klocka från Dolce o Gabbana som både ja o Nettan har finns i rött o svart text  

"SNYGG VA"
 

Sen fick jag ett namn smycke av Fredrik o barnen i födelsedags present, det bästa ja fått ett minne för livet med äkta stenar o i rosa som är jag. Jag älskar rosa o har alltid gjort!!!!

  Ett tips i alla fall


 Kram på er alla!!!   AJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0