Söndag igen....

Ja då var det Sön igen o snart en ny vecka. Har späckat schema hela veckan, men jag hoppas vi kan klämma in en Arvika tur till min kära svägerska ( vi ska nämligen få ordning på bloggen som VI vill ha den ). Eller om hon kommer hit.... ja vi får väl se!  Såg lite svagt på melodifestivalen igår och det var väl ingen höjdaromgång precis. Rörigt om ni frågar mig. Barnen sov som stockar vid 22,00 och jag o min kära man  såg en film, bara såååå BRA!!

När vi väl skulle gå till sängs skulle jag bara ta ett rekord på DS´n. Lite skadade båda två att vi ska tävla om det mesta o ingen av oss vill deffinitivt inte förlora.  Det blev att vi spelade en duell mot varandra ( låg där på varsin sida i sängen med en varsin DS) Ja, jag vet sååå roligt kan vi ha det ha ha ha. Men säga vad man vill det är tur vi har likadana intressen.Ni som har en DS kanske vet att det framkallar ett slags beroende och ni som inte har kan jag bara varna: Köp inte en!!!

 Kl två var jag bara tvungen att sluta, ska ju faktiskt upp och jobba.

Nu är min helg gjord och när jag kom hem var det till att laga middag, men nu är vi mätta och belåtna hela familjen. Anton ska på Bio med sin flickvän och jag tar mig nog en promenad. Ha en super skön kväll o ladda inför morgondagen. Ny vecka, nya möjligheter och nya utmaningar....
Kramizar Nettan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0