SKÖNT MED HELG!!!!

Nu sitter ja i badrummet o skriver o barnen badar för fullt, det fick bli så det är ej lätt att hinna med allt annars....
Blogga vill man ju ej glömma :) Lyssnar på min man när han spelar i sin studio(låter toppen)!!!!!

Idag har jag haft huvudvärk på em. jobbigt men det släpper.
Det blev en runda på stan förut med gänget o ja fann en del roligt, det va vår nytt i varenda affär.
Fick ju köpa mig nya gardiner till köket, våran kära chihuahua hade ju pissat på båda längderna.(usch)
Så dom fick åka i tvätten, men ja fann ett kap på rean dom kostade 50:- o ni undrar kanske va det va för några men dom va faktiskt fina. Så då blev ja glad!!!!

Lagade pannkakor hemma o sen blev det ju bakning, samma kladdkaka som Nettan baka i går.
ÄLSKAR JU KLADDKAKA O ÄVEN BARNEN GÖR DET.........

Sen har vi haft Dick o Patrik på kaffe, det är alltid någon som tittar in, vissa dagar går bryggaren dygnet runt.
Lova vill se Let´s Dance som vanligt i kväll o ja ska faktiskt göra hem gjord pizza med köttfärs på, det är så gott!!!!
Längar är riktigt hungrig nu har bara blivit lite flingor i dag o en halv banan o kladdkaka, ja ni förstår säkert!!!!!

Nej nu får ja ta upp barna snart annars har ja ingen dator kvar, dom skvätter vatten över allt.
Är sjöblött här o flyger saker över allt !!!!


Mina nya gardiner ja fynda för 50 lappen.

                                           
Jag o Valle på stan♥                                                Köpte även en rosa kofta till mig o en snygg rosa kjol.
                                                                                      I LOVE PINK. Valle fick nya vantar o 2 st bad djur med tvål i.



Kladdkakan med vit blockchoklad ♥


Två busungar som åt för fullt, SMASKIT!!!!

HA EN TREVLIG KVÄLL ALLA ÖNSKAR AJA
                        KRAMIZ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh jag blir lite avis på shoppingen. jag vill också va med

2009-02-20 @ 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0