" Så Va AJA´s Dag "

Hello här är ja pigg o gla !!!!  Ja det vet ja ej riktigt om man kan säga men. 
Prata med min mamma förut som bor i Sundsvall 60 mil från mig, hon undra om ja ej bara kunde va lite tyst o ta det lite lugnt. Ja ja tänkte ja o hoppas förskyldnigen släppt i morgon.

Förmiddagen vart lugn, men sen åkte hela familjen in till stan o fika = mysigt
Efter det blev det en runda på stan o ja fann självklart lite Alla Hjärtans Dag  presenter.
Till mina sötisar o min man 

                                                     

                                                       Så här fina paket fick jag från Gallerix!!  Kan ju ej avslöja va det är i så det får 
                                                        veta på lödag. Nu blev ni nyfikna !!!!!


                       Sedan blev det en liten tur till Lindex o Lova fann sig en cool klänning o jag fann en söt klänning.
                       Sist blev det Kapphal där Lova fick jeans det behövde hon verkligen o två toppar.
                       Så det blev en liten mysig shopping dag.




                                                    

                                                     Här är jag redo för en liten runda på stan .........

                                                
                                                    
                            Väl hemma sen blev det lite lätt mat o lite bad för barna. 
                            Jag är chockad för jag har haft en två åring
                            som vägrat att badat.
                            Skrikit så fort han sett vatten men nu i måndags släppte allt o han har badat
                            varje dag nu jippi !!!!!!!
                                                      
                                                    
                                                        Här är ett bild bevis !!!!!!!

                 Men nu ska ja ta kvällen sitter o njuter med levande ljus på bordet o får en stund för mig själv.
                 Prata så klart med min kära Nettan förut, ja fattar ju ej hur hon hinner allt vilken "girl" hon är .
                 Vi har ju ej träffats denna vecka o det brukar vi alltid göra, vi får se om det blir en dag under 
                 helgen.  
           
                                                         NEJ NU FÅR DET BLI KVÄLLEN KRAM FRÅN MIG
                                                                                      AJA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0