ROSA!!!!!

Hej alla kära läsare, vilken lång dag det varit det känns som om den aldrig tar slut............

Rosa ja det har ja över allt, gardiner, ljuslyktor i alla rosa nyanser i köket, kläder o mina tulpaner.
Såg t.o.m när ja duscha i dag att ja har även allt i rosa tänk som det kan bli.
Rosa har alltid varit min färg men nu har det blivit mycket denna vår.
Vill väl pigga upp lite eftersom det är bara snö, snö ,snö..

Skulle ha varit ute med barnen i dag det va min tanke men det blev ju ej så.
Vi drog till Charlottenberg Köpcentrum hela familjen o åt lite mat.
Lova köpte sig en ny ROSA kofta o ROSA hello kitty byxor på HM. Jag va bara tvungen att köpa mig en dagcreme den va helt slut, så det blev Lancome Aqua Fusion med fukt 24 tim. Den rekomenderar ja starkt!!!!!

Snart ska barnen få bada o I KVÄLL SKA JAG SE EN FILM som jag alltid säger!!!!!!!!!!
Till veckan får vi se vad som sker det är ju sportlov o Lova är ledig hela veckan.
Kan nog hända mycket skoj ♥

                                                             
Lova på datorn, likt mamma!               Lova med sina nya kläder                    Lova njöd med sina rosa hello kitty byxa
                                                                     Valle o hon vilar sig till en film



Mitt rosa kitt i badrummet.........♥♥

KramiZ Aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0