Redan kväll..

Hujeda mig vad fort tiden går, skulle behöva några extratimmar per dag. Synd att inte det går att ordna. Vi har haft en bra fm ute i backen, började dock frysa efter ett par timmar (om fötterna givetvis, det gör jag jämt). Men hade en trevlig stund o fick umgås ute i denna härliga vinter. Alla delar inte min syn på vädret som tex min man som numera hatar snö. (jobba i den här skiten är värdelöst, hans ord)  ja det kanske är sant. Vad vet jag som på mitt jobb står inne hela dagarna o inte ser dagsljus.

Cornelia tröttnade så småningom på skidåkning, tyckte det blev för mycket träning. Hmm vi sa nog det ett par gånger.
" Du måste träna " Och då får det ju givetvis motsatt effekt. så då fick det bli pulka, grillning o fika. Kaffe till mammor o pappor.

Nu är mina småttingar ute igen, väntar på mig, ska gå till deras farmor o farfar en sväng o hälsa på . Får nog ta med mig av muffinsen jag o Clara bakade efter maten. Om dom törs äta!!! Hade glasyr på toppen som hon fick blanda i olika färger av karamell färg. Såå de ser ganska annorlunda ut. men jättekul tyckte Clara som nu är blå hela hon.

Ha en bra kväll, själv ska jag käka räkor o vitlöksbröd senare.  Jobbar hela helgen. Och i morgon kommer figuren Byggare Bob på besök i centret. Så ni som har barn o gillar han kom gärna dit!

Kramizar Nettan :-))




 Ja de ser inte ätbara ut, men tro mig de var faktiskt Goda!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skön dag ni såg ut att ha, saknar tjejerna o dom stora barnen får ses snart !!!!!

2009-02-20 @ 23:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0