ONSDAG NATT

Japp då vart den natten igen när man skriver, kvällen går så fort fattar inte varför.
Sätter man sig famför datorn så är man ju fast.....
Njuter verkligen nu☺ är knäppt tyst här o har tänt levande ljus, det enda som hörs är tickandet av klockan.
Nettan o barnen har ju åkt o det blev verkligen tomt, saknar dom redan.


Sitter här nu, levande ljus är verkligen rogivande.....

Barnen somnade 19.45 helt slut körda efter dagen. Dom har lekt o lekt ja ni förstår.
Men dom har ju så roligt i hop stora som små.
Fast ljud nivån kan ju bli ganska hög i bland, men vi är vana.
Innan Nettan o dom åkte fick barnen bada, dom satt säkert i badet i 45 min.
När jag skulle ta upp dom va det som en pool där inne. Blött över hela badrummet högt upp över taket ha ha ....


♥JA ni ser själva vilka busisar..... Det lyser i ögonen på dom. ♥
             Men dom förgyller verkligen tillvaron!!!!!

När jag satte mig ner själv sen så kände jag shit va trött jag är slö i hela kroppen.
Ej så konstigt kanske, somnade halv två natten före o upp 08.00.
Sen full fart hela dagen.
Efter stan lagade jag köttfärslimpa o barnen åt jätte bra så jag hoppas den smakade bra. (Det verkade så i alla fall)
Nu har ja plockat bort alla leksaker, blöta handukar, ren disk(för Nettan diska förut: tack gumman)
Allt sådant är såååååå tråkit o tar sådan tid, diskmaskinen är full med ren disk också men får väta tills i morgon.
Men annars har det varit ett super bra dygn, va efterlängtat.
Går ej att beskriva, men har så mysigt i hop o allt bara funkar vi läser varandras tankar o allt bara rullar på.
Skrattar lite o även fäller tårar.
JA vi har verkligen varit en stor familj med 6 barn i hemmet inte konstigt ja tycker det är tyst o lugnt nu.
Men ändå så härligt!!!!!! med Alla
Får ej glömma att vi även haft mina två hundar här också o det märks va hår över allt, så har även dammsugat över allt i kväll. Det fick bi ett extra tränings pass
.
Ja ska ej dölja men dammsugaren står framme 24 timmar om dygnet här, dom som känner mig säger att det o telefonen är min bästa vän ha ha ha.( kul va )

Nej nu tickar kl i väg o ska ta lite sömn nu.

KRAMIZ TILL ER FRÅN EN NÖJD AJA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0