Ny vecka!

Ja då är det Måndag igen. Har kört tre skolbarn till skolan, snöar ute! Härligt att det kan va lite vinter o inte detta himla jobbiga slasket som " brukar " va i denna del av detta avlånga land. Njut medan vi kan och ännu bättre våren är på G........

Igår va en väldigt vanlig dag, lite tråkigt också. Man vi var iaf ute en sväng på isen. Cornelia lärde sig köra fyrhjulingen själv ( 110 kubikare ) Men när hon väl kommit igång var jag lite smått nervös ( får inte visa, får inte visa ) Jag är ju Glad om hon har självförtroende o inte är rädd. Men hon blev lite väl tuff damen... Sladdade o körde lååångt bort o fort skulle det gå med. Hon var hur nöjd som helst, och allt gick ju bra. Ja! förutom att hon var nära o köra på lillasyster, hmmm.

Väl inne var det till o laga middag, alla jättehungriga. Snabbt på med ris o slängde ihop en köttgryta. Em ägnades åt att städa ihop här hemma ( liksom hemma hos Aja ) Ja det är skönt att det är något sådär iordning när Mån är här.

Clara vaknade när Håkan skulle åka i morse ( kl 04,45 ) Hon var så söt, hon bara slår upp ögopnen o säger." Kör försiktigt Pappa " Ja undrar vart hon har hört detta nån gång, ha ha!

Denna veckan är det ju AC/DC konsert, undrar vad jag kommer tycka om detta. men lovar ska ge en rapport om det senare.

Nu ska vi iväg på jobb o dagis. Ha en underbar dag alla ni o Kramizar Från Nettan :-)
PS. Ska ringa min kära sis Aja på väg till jobbet!! DS

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha va sööööt hon är Clara,det lilla busfröet!Kan hon möjligtvis ha hört meningen från sin mor någon gång;)Gud va kul att få se AC/DC, jag är faktiskt lite avundsjuk...:)Men jag ska u i alla fall snart få se min stora idol Uffe!

Ha en bra dag nu snygging!

Kramelikram

2009-02-16 @ 12:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0