Nettans dag

Idag kom det massor av nya, snygga plagg till jobbet... så kul!  Jobbade med härliga Ida idag!

När jag hämtat barnen var det hem o laga mat. Clara hade sedan en kompis här så de sminkade o friserade varann. Jag har själv blonderat håret på Anton, hmmm spännande att se hur detta blir?? Jag är ju inte så haj på detta, Men försöka går ju alltid....

Ja som sagt snart Alla hjärtans dag o jag har bara köpt en sak till Amanda. Vad ska jag ge de andra?  Cornelia sa till mig "bara jag inte får choklad "o det var ju just det jag hade tänkt, en liten söt väska jag sett o en ask med chokladhjärtan. Men så lätt fick det visst inte va... hmmm. Ja det tål att tänkas på.  Finns ju mycket fint att välja bland och jag o Aja har ju själva gett tips på lite söta presenter! Svårast är min man, jag vet ju tusen saker på mitt jobb, men grejen är ju att han alltid får kläder eller parfym. kanske inte så kul. Vad tror ni om jag ger lappar om uppvaktning, massage på ryggen... Näää det blir alldeles för jobbigt ha ha ha. Ja vi får se, nått bra ska jag allt ha hittat på innan Lördag.

Han har ju faktiskt fått AC/DC biljetter.  Jag satt vid datorn en evighet kändes det som för att få tag på biljetter o till slut som genom ett under så kommer jag fram o då är det ju klart jag köper fyra st. Ringde Håkan o berättade den goda nyheten. " Du har fyra biljetter till AC/DC o göra vad du vill med" Och gissa vem han vill ha med MIG, jag tycker ju inte ens att de är bra. Men nu har han iaf övertygat mig om att det är en kanonbra konsert o jag kommer älska det. Ja det blir ju kul att komma till Oslo iaf, har planerat in att åka  redan på morgonen så jag kan gå på lite shopping på dan och sedan hinna med en god middag på tu man hand med min man. Och det är ju alltid trevligt.

Ska nu åka o hämta Amanda som varit på badhuset.
Ha en bra kväll
Kramizar Nettan:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0