Nettan på gång...

Japp då är man klar för o dra iväg då, lie sen som vanligt. Men men thats me!! Var bara tvungen o köpa ett par nya jeans (hade inga jag ville ha idag ) och innan jag stack hem igår köpte jag med mig ett par i snygg tvätt. Tog min vanliga stl, och upptäckte nu när jag klädde på mig att de var jäkligt trånga, SHIT alltså!! Tight fit low waist stod det på dem. Så nu kan jag inte äta nått idag med risk för att jeansen ska spricka, ha ha . Men det kanske är skit bra om jag typ bor i de här en till två veckor. Så kanske jag kan gå ner ett par kilo! Ja ja känner jag mig rätt så kommer jag ändå att stoppa i mig en massa gott under dagen. Problem med karaktären. Så här ser jag ut inpressad i nya jeans.....
  



   Men nu ska jag dra o njuta av hela dagen, ska bli sååå kul o komma iväg. kameran tar jag med o hoppas få lite kort jag kan lägga ut i morgon. Ha en super bra dag Kramizar Nettan :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0