Natten är lång...........

JA det kan man säga, som ni vet så är ju Nettan o barnen äntligen här. ♥

Lova har väntat hela dagen o nu är showen i full gång. Valle sover men det är den enda.
Nu ska det bli film time o smått o gott, är ju sportlov!!!!!
Men kl går ju fort så det hinner väl bli natten inann vi sätt på filmen.

Träna även denna tis. o är imponerad av mig själv, lika jobbigt denna gång men hoppas det blir bättre.
Som ni vet blir det en runda på stan o vi ska inte missa fiket.(LOVAR)
Det är så mysigt när Nettan o alla barnen kommer o vi kan bara vara oss själva, mår alltid bra med dom.
TOPPEN : Är en stor familj nu!!!!!!

                
Min out fit today                   Glad Hilda på besök

Ja det va ju semel dagen så själv klart åt ja det.
Åsa, jag o barnen fika med hembakade semlor o dom va ju toppen!!!!!!!
           
Åsa o Aja gör semlor               Valle mumsar för fullt


Min kära älskling åkte o jobba idag så han fick en liten kram!!!! PUSS

Nej nu ska ja o Nettan o alla barnen mysa resten av kvällen !!!!!

KRAMIZ AJA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0