Mina sötisar

Blir en lika fin dag idag, Härligt! Förutom mina fyra så har jag två bonusbarn Elin o Erik. Elin är 15 år o har kille så henne ser vi inte så ofta o ibland är även killen med. Men just igår så kom hon själv o Cornelia som avgudar sin storasyster va supernöjd över att hon fick sova brevid Elin.
Så här söta va de när det var sovdags... GULLUNGAR


Och de andra prinsessorna låg o såg på en film, Amanda ( min största ) och Clara ( den minsta )
Söta va!!!


...som mamma så blir man väldigt lycklig av o se alla syskonen ha det så mysigt. Och tro mig så här är det inte jämt!!

Blev iaf en lugn kväll. Jag låg o läste, några såg på film o Håkan Let´s dance.
Kramizar Nettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0