Melodifestivalen


Ja nu är det över för denna helg o denna kväll!!!!

Nej då men lite komiskt är det, alla i min familj sover jag natta alla ha ha .
Jag försökte ju lyssna på låtarna men Valle va över trött så han gnällde o grät o retade Lova .
Så det va väsen hela tiden då blir jag över nervös, smått o gott det hade vi över hela bordet.

Men när Molly sjöng sista gången o hon va vidare till final då sov alla. JA TYCKTE HON VA TOPPEN VILKEN 16 ÅRING.
Helt rätt att hon gick till final, första gången ja hållde med.


Så här såg det ut efter vi varit o handlat på OK jag ,Fredrik o barnen


Lova gick runt o tog bilder fann den här när ja blädra. Petra är ju så kass !
Jag tycker inte ens hon är rolig hon är bara dryg, då va Kristian bättre!!!!!!

KRAMIZ AJA

Kommentarer
Postat av: märta bodèn

Hej kära bloggare!



Det är verkligen en fin bloggsida ni har.Jag måste säga hur mycket energi kan en småbarnsmamma ha.Ni är som vitaminsprutor som det sprutar energi omkring.Jättesöta barn som i sin tur har hur mycket energi som helst.Men det är väl inte så konstigt med så aktiva mammor.Det bakas och fejas, det lagas god mat shoppas när tiden blir över.Antingen något nytt till de fräscha mammorna eller något snyggt till hemmets mysiga vrå, som besöks av välkommna gäster.Ni är helt fantastiska!Önskar er lycka till med bloggandet. Många kramar Mormor och Morfar.

2009-02-22 @ 16:24:59
Postat av: Anonym

Tackar så mycket va gulliga ni är Tusen kramar!!!

2009-02-22 @ 17:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0