Japp då var vi här!

Åhhh nu har vi äntligen fått sportlov vi med.  Var o hämtade Amanda o Anton och begav oss sedan till Arvika o kära svägerskan Aja. Kom dock lite sent,  men nu är vi iaf här o barnen är redan i full gång o leker fastän kl är 22,17. Ja ja vi är ju lediga o kan sova till morgonen, kanske!

Var inom min andra broder o lämnade datorn, har en kusse som ska hjälpa mig att få ordning på den. Har inte fått min bärbara än. Hoppas den kommer i morgon! Det återstår att se.................

Fick med mig Magnus (bror) matteböcker hem till Aja, han håller på med c-matten o jag tycker det är så roligt att räkna. Men upptäckte till min förvåning att jag glömt hur man gör. Frusterande JA!!! Men får väl skaka lite på min hjärna o se om det pluppar fram nån info om hur det var nu igen.  Jag lär väl va sysselsatt hela natten..........

I morgon blir det sovmorgon, sedan en god frukost i goda vänners lag. Tänkte även ta en sväng i lilla staden. Tycker det är så mysigt o gå o ta en fika, men det har ni väl redan förstått att vi gillar, fniss fniss!

Nej jag får väl lämna över datorn till Aja ( det är ju faktiskt hennes ) annars känner jag mig verkligen hemma här o barnen med. Vi är som systrar som typ aldrig är oense. Otroligt men SANT!!!!  Jag ska övergå till matten igen. Finns det nån som kan o vill lära ut om Potensfunktioner och Logoritmer så får ni jättegärna höra av er!

Ha en bra kväll
Kramizar Nettan ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

F I K A B R U D A R:)!!!

Men det är bra,lite lagomt glammigt sådär,kanske man kunde få bli inbjuden till ett "kafferep" någon gång...;)

Ha en superdag med era S Ö Ö Ö T A barn nu tjejer! Och ingen shopping på stan nu då,hihihihi!

Var rädda om er!

Stor kram

2009-02-24 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0