JA O FREDAG DEN TRETTONDE!!!!

Ja det sägs ju vara en tur dag det för endel, hoppas det är även för mig!!!!!
Annars har det varit en vanlig morgon med kaffe o jag som Nettan gillar ju Vakna med the Voice på 5:an.
Super skönt gäng som är sig själva!!!!
Nu blir det att fixa allt hemma o har pratat i telefon med min mormor o morfar, så blir det väl mamma sen.
Det pratas en hel del i telefonen här, har förstås pratat med Nettan idag också.
Dom kanske ska komma i kväll????
Lova är på dagis, så ja g o lilla Valle ska bege oss ut en sväng o busa i snön ett tag.
Om han vill?? Har en trött o arg Valle nu som somnade 22.30 igår o vaknade 08.30 i dag.
Har ju även ett tvätt hög som väntar på mig.........:) , sen ska ja även bokföra i Fredriks firma som ja gör varje månad.

Så denna Fredag kommer att gå fort har ju lite att göra.Sen får det bli en mys kväll med lite mat,smått o gott med min älskade familj som betyder allt för mig!!!!!!!♥

Va rädd om er i dag nu med tanke på dagen !!!
KRAM AJA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0