Ja då var min jobbhelg över.

Åhhh va gott det var. Lilian o Karl -Erik ( mina svärföräldrar ) bjöd oss på laxmiddag nu i em. Det var lax som Håkan o Karl- Erik fiskat själva i Vänern för ett tag sedan. Det var bara SÅ himla gott. Till efterrätt bjöds det på glass o Lilians hemmagjorda jorgubbssylt. Så nu är man verkligen mätt o belåten.

Dagen på jobbet har gått fort o det är alltid skönt när helgen är gjord. Och nu till veckan är det sportlov så jag har tänkt att vara ledig några dar. Hoppas vädret blir bra så man kan va ute en del. Har även lovat barnen o åka till nått äventyrsbad nån av dagarna också. Kul kul!!


Ja vad tyckte ni om melodifestivalen då??? Själv hade jag hoppats på BWO och Molly, men det gick ju inte när de kom i duell mot varann. Så då struntade jag i att rösta. Men nu blev det Molly och hon är ju så otroligt söt och det var en bra låt, så då kan man bara önska henne Lycka till!! Sen att EMD gick vidare beror väl mycket på alla unga tjejer som hade telefoner som gick heta. Eller??? Petra tycker jag inte alls är kul, synd! Jag har verkligen gillat henne i andra sammanhang men nu blir hon iaf dissad av mig. Känns som det bara är hon själv som tycker hon är kul o skrattar åt sina egna skämt. Skärp dig Petra o dra ner lite, behöver inte vara så överdrivet o ansträngt. Lite mer avslappnad komik är bättre.

Veckorna går så himla fort och det finns alltid en massa  saker jag känner att jag inte hann. Inte Denna vecka heller!!!

Nu är det Sön kväll o det kan ju va ganska skönt, ska planera lite för morgondagen o sedan sätta mig i soffan en stund. Ikväll blir det sängen tidigt för barnen och då får man lite tid för sig själv...............

Har några kort sen förra helgen.

Här är när Cornelia kör fyrhjuling. Tuffingen!!!


Amanda O Ebba leker på isen!!!


Och igår när Byggare Bob kom på besök.


Ha en underbar kväll.
Kramizar Nettan!
(får nog ringa Aja nu har inte pratat på hela dagen, det känns konsigt, nästan onaturligt, fniss, fniss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0