Ja då var Måndag gjord!

Vilken strålande dag det blev trots kylan. Hoppas det blir fler sådana, särskilt till helgen då jag är ledig. Anton fick en suverän dag ute och hade träning på kvällen så han var ganska trött nu. Cornelia o Clara slocknade direkt jag hade lagt dem ( 19.30 ) och det är inte ofta det händer. Brukar svara på typ 20 frågor o höra mamma, mamma bara en sak till innan de somnar. Amanda gick det inte lika bra för, hon ringde till jobbet o hade ramlat nerför trappan Aj, aj, aj.... Kom hem o hon hade hack i pannan o blå på ryggen. Stackars min tjej. Men nu är det lugnt o ska ta mig en kopp te med Amanda o Anton, se på Prison break o sen God natt.
Hörs i morgon kra kram Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0