iiii va arg jag blir!

Jag hatar verkligen datorer som krånglar och nu är den värre än värst..... så fick hoppa över o låna Antons till slut. Men han har ett speltangent bord så jag får gissa vart bokstäverna är. men det verkar ju gå bra hittills. Min måste jag bara få nån som kan fixa lite med den. Full i skit antagligen.....

Ja nu är det Mån morgon o Cornelia o Clara ska va på fritids resp dagis. Jag jobbar Mån, Tis sen är det sportlov för oss med. Jihooooo

Anton och Amanada ska åka till valfjället, kul för dom. Hoppas de får en fin fin dag. Nej kl är mycket o jag måste snabba på. Vi hörs i kväll.

Kramizar Nettan.

Önskar my dear friend Madde LYCKA TILL idag. Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

TACK OCH TACK SÖTASTE GOASTE NETTAN!!!

Faktiskt kändes det som det gick riktigt bra,jag tror i alla fall att jag skötte mig ordentligt....;)Men det återstår att se!Ha nu ett riktigt bra och mysigt sportlov!

Kramelikram på dig och hela din fina familj!

2009-02-23 @ 20:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0