Hoppsan!!

Ja hoppsan kan man säga, fick ett telefon samtal från mamma. Hon ligger i magsjukan, INTE KUL! Hon sa hon kunde komma till morgonen " är nog piggare då " Men NEJ TACK!! Jag är livrädd att barnen ska få den skiten det är absolut det värsta jag vet! (ja av lite lättare slag alltså) Så nu blir det till att leta barnvakt. Annars har jag fått förfrågningar om att det finns de som är mer än villiga att ta över min biljett. Men detta måste bara fixas.............

Annars har dagen varit som vanligt, har ju haft Stina med idag också ( vår söta prao ) Hon fick modella lite idag på em när vi gjort klart det mesta. Hon är kanon duktig o fort går det också. Kul att se ungdommar som är villiga att jobba o framför allt tycker det är kul. Då kan man
komma långt med bara det!  Plåtade henne i några nya styles!
Håll till godo.........     

 Och Vero Moda modellen i nya klänningen för endast 299,95                                                                                          


Till Middag fick det bli Kycklingfilé fylld med pesto (som jag älskar) och soltorkade tomater o massa mozzarella, till det pasta som jag blandar i grädde med fyra sorters pepparost. Krämigt o gott. serveras med sallad. Mumseli mums!!!!

  

Cornelia o Clara har kusin Rebecka här, de klär ut o sminkar varann. har haft en uppvisningsdans för mig också.


Nej nu får jag kolla barnvakt o sedan ta en prommis. Drar till stan tomorrow, förhoppningsvis..........
Men vi hörs till morgonen.
Kramizar Nettan

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA maten såg super ut det receptet vill ja ha !!!!

2009-02-17 @ 23:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0