Hemma igen!

Har förhandlat mig till o låna datorn en stund av Anton, snällt va!   Jag har ju som sagt ingen alls nu, behöver verkligen. Så nu måste min minipc komma eller att jag snaaart får tillbaka vår stora! Jobbigt utan, behöver den verkligen till en massa saker. Jobb o blogg!!! hi hi..........

Ja mina var också helt slut efter gårdagen o somnade tidigt, jag o Amanda tände i kaminen o en massa mysljus o slötittade på tv. Hon var verkligen trött hon med o somnade i soffan. Så henne fick jag väcka o få till sin säng. Idag har hon åkt till Karlstad med en kompis (Elin) skulle gå på stan o sedan se på bio. Jag o de andra tre ska nog åka till Askim på äventyrsbadet eller leklandet i Karlstad. De har längtat så efter badet men Anton vill hellre till leklandet.  Men får väl se hur vi kan få till det, kankse hinner båda, är ju en dag i morgon också.  Vad gör man inte för sina små. Alltid roligare när Håkan är med men han har så fullt upp på jobbet att han måste jobba i morgon också. Stackarn!

Passar på att skicka en hälsning till min kära darling. Puss på dig min älskade. saknar dig!  
 
  Du har en speciell plats i mitt hjärta. Älskar dig. Puss o  Kram // DIN Fru......

Ja men vi har ju helgen på oss o umgås hela familjen, hoppas det blir fint väder roligare o va  ute då! Längtar så o åka lite skidor, träna lite mer med Cornelia..... som hon tyckte va så kul! Fniss fniss......................

I Måndags hade ju småtjejerna lite mys på kvällen, passade på att ta lite kort på dem. Nybadade!!
 

Plåtade lite i butiken, det har kommit så mycket tufft o snyggt även på killsidan så ska han ha nya kläder vet ni vart ni vänder er.




Nya söta blusar finns på Vero Moda! Billiga också Endast 129,95. jag gillade den här men fanns i olika färger o mönster.

Tusen Tack till Aja igår för den underbart goda maten o trevligt sällskap. Alltid lika härligt att träffas.....

Och till söta Madde vill jag jag säga Stort GRATTIS till nya jobbet o Grattis på födelsedan (en dag för tidigt) men i morgon drar hon till Gtb på Ulf Lundell. Ha så kul!!!

Ha nu en fantastisk dag allesammans.
Kramizar Nettan


Kommentarer
Postat av: Madde

TACK och åter TACK för gratulationer:)Så glad jag blir och så gulligt av dig att göra det här på bloggen!Jag kommer att få en kanonkväll imorgon!Förresten passade jag på att marknadsföra er lite på Facebook häromdagen:)Alla uppmanades ett besök på er blogg!

Ha en lovely dag nu med dina gullungar!

Kos och klem!

2009-02-26 @ 11:46:37
Postat av: Nettan

Åhhh du är bara så gullig. Tack tack du vårblomma.

2009-02-26 @ 20:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0