Hello again!

Ja då sitter jag här igen, men tycker att det är väldigt kul. Annars skulle jag inte göra det så klart, hi hi!!

Måste bara berätta en sak jag hörde på Vakna i morse. Beatrice från Expressen va där, hon är ju vimmelreporter bland melodifestivalartisterna. En av medlemmarna i bandet HEAT hade hon snackat med efter sändningen. Han tyckte det skulle bli skönt att komma hem o få ligga i sin egen säng och ligga med sin egen tjej, hmmmmmmmmm. Hade jag varit hans tjej hade jag nog inte varit det idag.  Men nu kan vi väl hoppas för deras skull, framför allt hans att det inte riktigt va så han menade. Eller kan det ha varit det. Ja, jag förstår väl kanske inte hur det funkar när ett " Rockband " är ute på vift! Nog om det!

Har haft med mig en prao elev på jobbet idag så söt o duktig! Annars har dagen varit som vanligt. Har precis varit ute o gått med min goa dotter. Så nu ska det bli kvällsmat o få barnen i säng. Min man skulle också komma hem idag, fick precis sms att han är hemma vid 21. Han sover inte så bra i stugan de har på jobbet. Fyra killar och Håkan som är känslig för lukt o ljud, ja förstår då att han vill hem till sin egen säng, Och mig förstås. Ha ha...

Good Night sweeties. Kramizar Nettan.

Jag o Amanda på kvällspromenad!                         

Kommentarer
Postat av: Madde

Hmm det där med rockmusiker vet ju jag en del om...hihihi!Det kan ju ha legat något bak den kommentaren,det är min kunskap om saken,hahaha!Mysigt att få hem din äkta hälft så här på måndagskvällen!Hoppas ni hade en trevlig prommis,själv har jag kört en timmas bodypump,attans vad jobbigt det är men beach 09 here i come;)Var rädd om dig nu!

Kos och klem

2009-02-16 @ 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0