Hello again...

Ja det får bli Antons dator nu med. Min bara strejkar. Har badat mina sessor o nu sitter de vid tvn och äter pop corn. Lovade dem det idag att de skulle få ha lite mys. Kort dag i morgon o sen lediga, det blir nog skönt för dem....

I fredags såg jag på en film med dem som vi hyrt. Den handlade om en massa djur och det var med två hundar där den ene störde sig på alla o var gnällig o sur. Den andre positiv o glad med sig själv o mot andra. En livsnjutare med andra ord! Den sure var en pudel o hackade på livsnjutaren för att han käkade så onyttigt. Jag citerar ''Hur tror du att du kommer att va vid poolen till sommaren''. Han svarar '' förmodligen rätt mätt o nöjd ''  Och det fick mig att le gott, han har ju så rätt. Värt att tänka på ............ Ha ha !!!

I höstas var jag o Amanda i London o träffade på några kändisar, kolla in!



Och tjejerna Elin o Amanda med Tom Cruise 

Och jag o Ann-sofie med en gammal skådis 

Ja men han är ju rätt död nu, vi var på Madame Tousaudes vaxkabinett. Det var så himla kul och vi hade en helt underbar tjej weekend med en massa shopping. Vi tog oss inte ens tid att äta i godan ro. Men hann det mesta...... effektiva som vi är!

Fann ett kort på gullungarna Cornelia, Clara, Lova o söta tuffingen Valle....


Ja vi längtar verkligen efter dem nu, var ett tag sedan vi sågs men får försöka nu när vi blir lediga lite. Pratade på om vi skulle ses i morgon det är ju semle dagen då. och jag o Aja har lovat varann att det ska bli den  sista, för i år alltså. Så då kom vi på att det nog vore bra o dela på en semletårta. det blir ju kanon... fniss fniss

Fikaråttor som vi är, ska nog skärpa oss snart, men bara snart..............

Ja ni får ha en bra kväll nu, jag ska titta lite på tv med mina flickor o sen blir det sängen för dom. Och då får jag passa på att plocka ihop inför morgon dagen. ja gud va kul, NOT!!!!

Kramizar Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0