Goooood Morning!!

Åhhh va skönt det är att sova, känner mig riktigt pigg nu. Här är det full fart med o packa matsäckar o få alla i ordning. Amanda är på väg till skolan, hon har fransk prov idag. Hoppas det går bra. Hon är jätteduktig (men så tycker väl alla mammor) Lycka till önskar vi henne ♣♣

Anton, Cornelia o Håkan ska åka slalom. Jag o Clara får hålla oss till pulka. Hon är nämligen höjd rädd så fort vi kommer upp på toppen. Men det går väl över i sinom tid.................hoppas jag! Det snöar fortfarande här, men det verkar vara lagom temperatur. Nej får lägga på ett kol här nu...........

Ha en underbar dag!
Kramizar Nettan.
(Rapporterar senare om vår dag.) Bye bye

Kommentarer
Postat av: Madde

LYCKA TILL på provet söta och goa Amanda!Resten av familjen får jag önska en trevlig dag i snön!Jag har tänkt att gå ut i typ 3 timmar nu så antagligen blir det inget av det alls...Men jag har faktiskt liiite träningsvärk sen gårdagens bodypump...

Var rädd om dig och ha en superhelg!Pöss och kjaaam

2009-02-20 @ 11:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0