Goood morning!

God morgon. Va skönt det är att komma upp o ha en stund för sig själv, även om jag är som halvdöd när jag kliver in i duschen. Men nu är jag " fit for fight". Kollade in lite nyheter som anländer till jobbet soon...

                    
Så kul med all vår som dimper in. Det kommer massa godbitar!  Enjoy!

Ja nu har vi käkat frukost allihop o jag ska köra barn till skolan. Blir lite si o så så på morgonen med bloggandet. man börjar o sen får man göra nått annat emellanåt. Men fick dit lite bilder på nyheter iaf. Slutar 15.00 idag. Skönt o komma hem i tid. Min kära mor kommer i kväll. Ska ju passa barnen när jag åker till Oslo i morgon. Ska bli så kul o komma iväg...

Ja men då hörs vi senare
Ha dä gött, Kramizar Nettan ♥♥


Kommentarer
Postat av: Madde

God morgon söta du!

Ååå den dära rosa klänningen står det Madde på va;)?Du måste höra av dig när den kommer in!Då får jag göra mig en tur upp till Köpis och kolla in och prova,känns som det är en helt i min smak...Gud va kul att åka till Oslo,jag vill oxå ut på något kul!Hoppas ni får en kanonkväll!Ha en bra dag nu och var rädd om dig!

Kramelikram

2009-02-17 @ 09:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0