GO LEKLANDET ☺

Tar sin tid innan man får skriva, kom hem allihopa samtidigt i dag. Då är det lite som ska fixas.

Men nu sover alla utom jag förstås. Ja som ni ser blev det leklandet i Karlstad för oss i dag.
Jag o Fredrik va där med barnen för några veckor sen o dom älska det båda två.
Så i dag fråga ja om dom ville bada eller leka, leklandet vann.

Det va en hög ljud nivå där inne, det kan ja lova o fullrulle från första stund.
Är ju inte klokt va mycket det finns för barnen man blir ju själv ett barn där inne.
Men kul hade dom, vi flög i rutchkanor, bada i bollhav, hinderbanor o jag med min träningsvärk, ja det kändes kan man säga.
Tur att det fanns en fin stor cafeteria så vi fick i oss något lätt att äta barnen tog köttbullar o mos, pannkakor o jag en ceasar sallad med kyckling.
Fika hade inte barnen tid med fick bli lite glass på slutet.
Efter två timmar va jag helt slut o barnen med, dom slocknade i bilen hem.

Väl hemma kom ju vår kära pappa Fredrik hem o barnen va sååå glada o jag med.
Blev rester från i går o prata om veckan o tog en kopp kaffe ihop ingen av oss hade fått det i dag.
Sen va det fullrulle igen barnen va pigga!!!!!
Vi skulle ju se film som vi alltid säger men Fredrik o Lova somnade i soffan.
Föresten så känner jag mig ganska trött i kväll, så sängen ska bli skön♥♥

Kameran va ju även med i väskan idag!!!!


Aja med sina sötisar redo för leklandet



Här tävlas det i ett race: Lova, Valle o Aja (mörk bild sorry)


Aja o Lova försöker komma upp, inte lätt


Valle i ett boll hav


Den hemskaste FRITTFALL. Som ni ser va det en mindre för barn men
den va hemsk. Lova ville själv klart åka så jag fick offra mig.
Oj va det pirra i magen men sen åkte hon den själv om o om igen.
Men inte nog med det Valle ville också åka när storasyster gjorde det, så
jag fick ju åka en gång till jag o Valle o han skratta o jag trodde jag skulle döööö.

SOV GOTT nu alla för det ska jag göra !!!!!

KRAMIZAR FRÅN AJA

Kommentarer
Postat av: Sara

Är det stort där? Har varit i Örebro å det tyckte barna va så kul men till Karlstad har vi inte hunnit än =)

2009-02-27 @ 13:42:27
Postat av: aja

ja det är super bra, lite mindre än Örebro kanske men va bättre här tyckte både ja o barna o cafét ligger bättre här, rekommenderar!!!!



KRAMIZ♥

2009-02-27 @ 18:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0