Fredag kväll!

Åhhh va skönt det ska bli att vara ledig i morgon, ska ha en riktig utedag o sedan laga en smarrig middag . Det är ju så härligt ute nu när vårsolen kikar fram. Ja det blev ingen spelkväll hos Aja o brorsan. När jag slutade var det handling som gällde o väl hemma så är barnen ute o leker. Så kändes som att det blev för sent. Nu har de små badat o vi väntar på pappsen som är o köper pizza ( ja kanske inte världens roligaste eller nyttigaste men alla var helt slut, så att börja med middag nu kändes inte så vidare kul ) 

Har fått tag på presenter till mina kära nu iaf, men kan ju inte avslöja förränn i morgon vad som är i paketen. Men vi hade fått ett kort av mamma idag med posten o jag blev så himla glad. Sånt betyder mycket för mig. En litet kort kan betyda så mycket mer än dyra presenter. Min mamma är en väldigt " busy " kvinna i sina bästa år, så henne ser vi inte så ofta men desto roligare när hon väl kommer hit, hmmm om hon nu kommer. Kan ju faktiskt gå oroväckande länge ibland. Ha ha ha nu kommer hon få dåligt samvete när hon läser detta.

Ja detta med bloggandet är ju så bra för alla. Ska säga till mor o far o hela Släkten att de kan gå in o läsa om mitt liv här. Eftersom vi så sällan träffas. Nej skämt åsido det är ju hemskt egentligen att det ska va så dåligt med tid. Måste skärpa mig, det är typ 100 st jag känner jag ska hälsa på, det lär jag ju inte hinna men kanske kan börja nånstans.  Till mamma Tusen Tack för det gulliga kortet. Du är BÄST o vi älskar dig. Puss o Kram din dotter Nettan :-))

Köpte en ny fim till barnen " snow buddies " tror jag den hette. Så ni får det bli käk o sedan lite mys. Ska sova läääänge till morgonen. Ända till åtta, då brukar det va full fart på barnen! I morgon ska vi passa en underbar hund som heter Ebba. Alla väntar så, hon är hur snäll som helst. Hennes Matte Madeleine ska jobba o vi ställer gärna upp eller rättare sagt tigger om att få ha henne.

Här är presenterna jag fixat idag...


Och här är det fina kortet från mamma.....



Trevlig Fredag kväll till er ALLA Kramizar Nettan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0