En strålande morgon

Nu var det måndag igen. Veckorna bara rullar. Men vilken morgon 17 minus grader o solsken, det gjorde mig på gott humör. Min man vakna före mig denna morgon med. Så vi fick en timme för oss själva o jag passa på att titta i bloggen o ringa Nettan, kul att vi fått komentarer :)
Hon hade fullt upp med att bli färdig med allt, det förstår ja för jag hade full show med att hinna till öppnaförskolan kl 10.00.
Jag va där en minut i tio o fröknarna gratulerade att ja va i tid denna morgon. Annars brukar ja missa halva sång stunden......
Väl hemma nu o bloggar lite o bäddat sängen som ja fick lämna i morse.
Nu ska ja hämta Lova som leker o sen i eftermiddag blir det gympa för Lova

HA EN SUPER DAG KRAM AJA.........

Fann en julbild från förra året som ja tyckte passa in nu med all snö o solsken vi har här i Värmland!!!
Hela familjen Fredrik,Lova,Valle o jag Aja ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0