Besök hos Nettan !!!!!

Nu äntligen funkar bloggen har krånglat i dag :(
Morgonen började som vanligt med frukost, göra i ordning barnen o städa lite.
Sen funderade ju jag vad vi skulle hitta på idag, vi hade ju inge dagis o inga aktiviteter idag.
Prata med Nettan på morgonen o ja blev sugen på att hälsa på henne i butiken o barnen ville det dom med.♥
Så det vart en trevlig liten tur till Töckfors!!!!

                                             Nu äntligen satt ja o barnen i bilen.......

Väl framme mötes vi av en glad, fräsch Nettan o en super fin butik. Ja passade på att pröva lite kläder, men det va ej så lätt. Barnen ville ha glass, dricka, det va blöjbyte o leksaksaffären (ligger mittemot) . Så det va full show.

Här är vi framme o överraskar Nettan o hennes fina butik!!!!!


Här prövar ja en ny tunika med rosa o små blommigt. SNYGG
Den köpte jag faktiskt!!!


Här fotograferar Lova, så klart mig o Nettan i varsin tunika !!!!!
Kram på dig Nettan !!!♥



Ett glatt besök med Nettan i dag!!!!!


Sen pröva ja en skit snygg jeans väst, som också blev min sen!!!!

Här ser ni en snygg tunika i korall !!!!

Det blev många ombyte men kul var det eftersom både ja o Nettan brinner för mode !!!!!


Jag har fullt upp med klädbyten!!!!!


Tillslut stod mina trollungar Lova o Valle modeller i fönstret♥

Sen va det bara att ge sig hemåt igen, såklart somnade barnen i bilen o det har varit full rulle i kväll.
Men i dag va det inge kul att skriva, bloggen krånglar hela tiden men, ni fick ett inlägg i alla fall.
Jag o Nettan har haft en super dag o kul att se i VERO MODA butiken!!!
Nu blir det sängen, GODNATT PÅ ER MÅNGA KRAMAR AJA O NETTAN!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0