Rosa ska det va.

Mitt i Jul o allt.

Det blev för mig den rosa ugnsformen och doftpåse ( mmm doftade ljuvligt ). Sen två st Julklappar.

Äntligen ska jag få den efterlängtade formen. Älskar och laga mat och baka ( när det finns tid alltså ) inte så där bråttom med makaroner och köttbullar som det kan bli en tråkig dag.

Nej utan när jag kan greja i lugn och ro o sedan njuta med dem jag tycker om.

Testade föresten Pernillas variant av sås till kyckling med julmust och ingefära i. Ooo shit va god den blev. Låter inte så men alldeles sant. Testa vettja! Ni och de ni bjuder kommer bli glatt överaskade.

Idag blev det kvällsfika med goda vänner. Är alldeles för sällan man träffas många och bara umgås. Men tycker så mycket om er allihop. Tack för att ni kom.

Nu ska jag också krypa till kojs. Har lånat Amandas nya bok eftersom hon vill läsa färdigt Twilight böckerna först. Tur jag har.

Och i morgon kommer min älskade man hem som jag har längtat efter så. Denna helgen bär det av till lillehammar och Julbord. Hoppas det blir bra.

Kram & God natt Nettan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack snälla Nettan för det trevliga partyt! Å va mycket gott du hade fixat till!



Kram kram

2009-12-03 @ 00:05:15
URL: http://jolinsinredning.blogspot.com
Postat av: angelica

Åh jag vill också testa den där såsen som det är julmust i (kollade nämligen också på det avsnittet utav pernillas jul). Jag har letat efter receptet men hittar det inte. Om du har det kan du väl skicka det som en kommentar i min blogg eller nått? :)

2009-12-03 @ 12:37:57
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0