Nu ska det bli kallt.

Jag jobbar två dar till sen är jag ledig fyra dar och hade då tänkt skidor så mycket det bara går. Men nu ska det bli kallt, riktigt kallt så vi får se hur det går med dessa planeringar.

Sen efter nyår ska jag bara jobba en dag och sedan SEMESTER, åhhh det ska bli så himla skönt o va ledig med barnen. En dag ska vi till leklandet i Karlstad och träffa min underbara vän Caroline och hennes barn. Så kul, inte för ofta vi träffas.

       


Sen ska vi dra till Oslo en dag för lite kul shopping och samtidigt hälsa på Pappsen. Så längesen vi va där.

Såg att Aja varit på Alvin & gänget med barnen. Den vill Clara också så himla gärna se. Det får vi försöka få till nån dag. Men jag själv skulle hemskt gärna vilja se denna....

SF Bio: Avatar tror den är riktigt bra.

Nu ska jag spela med mina barn innan det blir badet.

So long .... Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0