Njuta

Satt o fundrera lite idag, kom på att man ska njuta mer av allt. Om det finns något negativt så kan man oftast vända det till något positivt.
Det brukar fungera o jag har lovat mig själv att njuta denna månad utan stress, som det oftast är.
Men är ganska med o har gjort undan mycket kom jag faktiskt på & det känns skönt.

Allt ordnar sig tillslut så passa på o njut ha ha , där har ni ett julklappsrim!!

Har ju fått min förjulklapp redan. Älskar ju att fota o speciellt barnen, är ju det enda man har kvar sen + minnen förstås. Men kort är speciellt o har alltid tyckt det.
Så nu äntligen har jag fått en systemkamera o märker en stor skillnad. Är så himla kul att ta kort nu.












Massa goa bilder ♥

God Natt Aja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0