Lyckad dag!

Haft ännu en underbar dag som började med ett stopp hos kära lillasyster och gratta henne. Passade på att kosa med Melvin och sen blev vi bjudna på fika. Tackar, tackar!!!

Sedan drog vi ner på staden för att införskaffa lite Julklappar. Och hamnade på Pernillas barnkammare, som är en av mina favvobutiker. Åhh vilken lycka o komma in där så underbart fint o man drabbas av ett stort ha begär.


 


Gulliga Pernilla som äger butiken är supertrevlig och gjorde helt underbart fina paket som nästan är synd och öppna. Blev som sagt några påsar jag gick ut med. Bla underbart fina Julstrumpor från Lisbeth dahl.
 

Fast jag valde de i vitt istället. Sååå himla fina.

Snygga kläder till Clara från Noa Noa o lite annat smått & gott. Så då va min lycka för dagen gjord. Ja, jag vet lycka kan inte köpas och jag håller absolut med men måste medge att lite gla blir man när man hittar just det där lilla extra som passar som handen i handsken.
     Så söt kjol i modell som Clara älskar med top och knästrumpor till.

Sen är det en docka som jag tittat på upprepade gånger men har inte köpt pga att jag inte har nån o köpa den till. Idag när Clara var med så visade jag upp denna söta sak o frågade min lilla sessa vad hon tyckte. Ifall att hon skulle bli lika förtjust som mig, men icke. Hon var mycket mer intreserade av andra saker.

  Jag tycker iaf att hon är helt ljuvlig.

Innan vi begav oss hemåt gick vi och fick oss lunch med my dear sis Aja, underbara Valle och min alltid så goa mamma.



Väl hemma på plats igen har jag stekt plättar till barnen och kyckling med ingefärasås till mig & min kära. Idag ska det bli en väldigt, väldigt lugn kväll. Enda som är planerat är pepparkakshuset och tomtelandet som ska göras iordning. Annars softa... ska nog passa på att lägga mig en stund o läsa innan kalendern. Den är jättemysig tycker jag.


... och till er som har julklappar kvar ta en sväng inom Pernillas barnkammare. Tjusigare paket får ni leta efter och vad är inte det värt o få det där lilla extra.

KRAMIZ NETTAN ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag bara älskar den butiken <3

2009-12-11 @ 23:52:24
URL: http://jolinsinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0