lillehammer

Idag åker vi till Lillhammer och Radison sas hotel. Det bli Julshow med Abba musik & julbord. Åker buss ifrån Kongsvinger. Hoppas det blir bra & kul.

Just nu känns det som jag helst skulle vilja gå och lägga mig o sooova länge. Har sovit ca fem timmar / natt hela veckan och då kommer det surt efter. men kanske kan va tråkig på bussen o bara sitta o läsa lite.

Blir nog kanon bara man är på plats och en lr två goda drinkar. Det gör susen.



     abbashow.jpg













Ha en underbar helg alla söta bloggvänner. KRAM NETTAN.

Kommentarer
Postat av: angelica

tack för receptet :) ska testa det i helgen. Jag åker till dennis idag för vi har inte träffats på 3 veckor. Så jag vet inte om jag är hemma på söndag när ni kommer. jag kommer ganska sent på kvällen.. men jag och dennis blir med till er på juldagen iallafall, det är bestämt nu :)

kram!

2009-12-04 @ 10:33:05
URL: http://enlotus.blogg.se/
Postat av: Linda

Ha det så himla kul!!!!



Kram

2009-12-04 @ 22:23:08
URL: http://jolinsinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0