Ledig

Började dagen med att gå till tandläkaren med Cornelia. Fylla plast i tänderna var det som skulle göras. Bra o skydda de små rackarna.

Efter att vi kört tillbaka henne till skolan åkte jag & Clara till Linda & Nora som bjöd på fika.


Tack så mycket för en mysig & trevlig pratstund.

Sen har det varit det vanliga.

Handla, hämta barn, laga mat, lägga i en tvätt mm mm... de fletsa vet nog att det finns och göra jämt i stort sett. Men nu kände jag att jag behövde en kaffe och lite egen tid. Så va passar väl då bättre än att blogga en stund :-)

I kväll kommer kära arbetskollegor och vi ska äta mat o dricka glögg och prata prata om allt utom jobb. Säkert!!!

 

Och i morgon blir det en tur till staden och kära lillasyster. Har inte hunnit med o gratta henne ännu så det är hög tid för det. Skäms på mig. Men i morgon så ska vi ta en hel fm med fika och paket. Snosa på lilla Melivin.

Ha en trevlig kväll // KRAMIZ NETTAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0