Jul Jul strålande Jul.

Ja det är det verkligen nu. Helt strålande vackert ute med all snö som kommit. Och vi har haft en helt underbar Jul, men slut är den inte ännu. Men mycket, mycket snö så i morse när jag skulle till jobbet fick Håkan rycka ut som min riddare och få fram bilen.

Två dar alla lediga och tillsammans och snälla hade vi varit också så vi fick besök av både underbara släktingar och snälla Tomten.



Anton med en av de små missarna.



Jag & mina underbara sötisar som väntar...



.... men så kom han till slut. och det var nöjda barn stora som små.



Clara bärde med sitt in på rummet och började leka med det samma. Morfar fick va med.

På Juldagens kväll så gick jag och min pappa och lillebror Andreas, lillasyster Angelica och hennes pojkvän Dennis, Cornelia och Clara ut och åkte pulka och det var så himla kul. tror vi hade minst lika kul som barnen om inte mer. Barnasinnet kvar!

Men sen senare på kvällen var det två mycket trötta flickor som somnade så här sött.



Till min kära, underbara vän Madde vill jag bara säga. Gud vilket fint namn du har. Tänk att vi lyckades ta ditt:-)) Men sött är det och passar på tjusiga flickor. Sen det där med och bara va hemma vet jag inte. Men, men det får väl bara lösa sig. Annars kanske jag droppar av dem hos dig o Henke, då blir han nog glad med lite tillökning bara för en tid, hi hi...!

Tack för gulliga Julhälsningar och trevlig fortsättning till er alla.

Kramiz kramiz Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0