Happy

Varit en bra dag & allt rullat på.

Känns som en dec dag idag o när det har blivit kallt också. Både jag o Fredrik älskar denna månad + barnen så klart. Sen är ju jag ett dec -barn & född till det ♥
Kanske är därför jag gillar den så starkt.


I måndags var det min tur att pyssla på ÖF & barnen fick pyssla med sitt. Så jag gjorde fem julkort o det var jätte kul, finns ju så mycket att välja emellan♥ Tiden gick för fort det va det som var felet.....


På partyt fick jag en fin liten julblomma i vitt blandat med silver & guld.
Passade perfekt in i köket där jag har vitt i år. Stor kram o tack till vännen Jenny ♥


Alla mina älsklingar & idag va det dax att öppna första paketet. En dag närmare julafton!!!


Jag med Molle vår gamle trogne vän & älskade Lova.
Beställde en paljett kavaj från Nelly , som jag gillade starkt o det är den jag har på kortet.



Sov Gott Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0