Dan före dopparedan

Tänk att i morgon är det Julafton. När vi såg näst sista avsnittet imorse av Julkalendern så tyckte jag det inte var längesen vi såg första.

Men här är några förväntansfulla barn som tycker det är så skönt nu att ha Jullov.

I ett svagt ögonblick lovade vi såna här som ska hämtas idag och det är väl bäst av allt tycker mina sessor nu.



Ja två såna här söta små missar. Redan fått namn som Hugo och Ester.

Ja inte vet jag hur det ska bli som gärna vill åka bort titt som tätt. Bara om några veckor är det meningen vi ska till fjällen. Men, men Cornelia tyckte inte nått va så noga med att åka bort nu. Men jag är!!!

Men det löser sig nog på nått vis iaf. Det tror iaf min kära man. Det är ju för barnens skull som så länge velat ha nått djur. Hund skulle aldrig funka så då var det här ett bättre alternativ. Blir nog jättebra, jag kanske blir så hemmakär så jag sitter själv här med katterna :-))

Ingen ledighet för mig så jag ska iväg och jobba men har en hel del och ordna med först, och väl hemma sen ikväll blir det bästa av allt och sitta uppe i lugn och ro. Smaka på Julskinkan och dricka must coh njuta och mysa med mina älskade.

Vill önska er alla en riktigt GOD JUL önskar Aja & Nettan.

     Hoppas ni alla varit snälla så Tomten kommer.

Kram & So long... Nettan.


Kommentarer
Postat av: Lisbeth Pihlgren

Hej!

Vill bara säga att ni har supergulliga familjer o en toppenblogg! God jul fån Lisbeth o Teddy!

2009-12-23 @ 09:03:18
Postat av: Madde

Men Nettan, va roligt att ni döpt katten efter mig fniss, ja heter faktiskt just Ester i andra namn! Mysigt är det med dom små liven i alla fall, jag är helt förälskad i våran lille Texas som flyttat hem till oss! Förstår att inte Cornelia behöver åka någonstans:)

Många kramar till dig och din fina familj!

2009-12-23 @ 09:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0