Besöket...

Min härliga bror med familj som hälsade på i Lördags.




Söta Hilda provsmakar den goda chokladen de hade med TACKAR ♥, och Åsa som har lilla bebin i magen.



My Love


....brorsan.

 


och Cornelia med knasiga mamma.

Ja det var vår mys Lördag. En del av den iaf.

Igår gjorde jag & Amanda biskvier. Hade lovat min lilla tjej o göra dessa som hon tycker så mycket om.

Efter en lång tid var de äntligen klara och det blev  ett bra resultat.



Julen står snart för dörren och det är en härlig tid. Och idag är skolans sista dag inför Jullovet, kommer bli bra för dem att få va lediga lite.

Jag ska snart iväg och fortsätta packa paket på jobbet, är mycket folk i farten. Vårstyles rullar in och det är härliga färger med korall och ljuv rosa. Igår kom en otroligt snygg kofta. Ett måsta ha plagg. Kom in o kolla in vettja!!

Ha en härlig dag och stressa inte utan vänd allt jobbigt till nått bra. Julen kommer iaf.

Kram Nettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0