Baka, baka en kaka....

Idag har det varit en lång dag. Upp tidigt och iväg på möte innan jag öppnade portarna till butiken. Full fart hela dan. Nu är det klappar som gäller. Så mysigt och julmusik hörs lite dovt här och där.

På em hade Cornelias fritids dropin fika. Det bjöds på glögg o pepparkakor.

Sen var det hem och fixa middag. Nu ikväll har jag bakat med alla mina flickor, Anton hade inte alls lust för det och gjorde annat. Men kul att Amanda ville va med det är inte alltid. Så mysigt så. Det blev pepparkakor, lussebullar och chokladrutor.

Så nu har vi haft en riktig mysstund tillsammans och provsmakat med glögg. Mmmm....




Passade på och läsa lite andra bloggar och fann ut att ajas vän Sofie hade hittat sidan med dessa underbara koppar. Har sett dem i tidningar mm. Så himla läckra. Ska nog stå med på min önskelista. 

Kaffekoppar
Glöggmuggar, båda från Västergården. Tro mig denna lista kan göras lång!!!                            

Så snygga :-))

Nu ska jag städa, kul va??? Men bara lite. God natt söta ni KRAMIZ NETTAN

Kommentarer
Postat av: Carina Edström

Hej tjejen, kul med ännu en blogg att läsa! Du hittar mig på ovanstående adress!

Kram, Carina

2009-12-08 @ 22:58:03
URL: http://www.carouschka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0