Arvika igår!

Vi har haft en helt underbar helg i Lillehammer. Ett underbart härligt Julbord med en massa goda skaldjur, kyckling och sallader. Perfekt för mig som inte gillar det varma så värst.

Men dessertbordet var otroligt och perfekt för mig också med en massa god choklad mm mm.

Trevliga vänner och dans frampå morgonen. Shit va kul det var. Men trött blir man!

Lördag morgon tog vi oss en härlig promenad ner till centrum och det var sådär perfekt vinter som man vill ha. Lagomt med snö och ett par minus. Barn som åkte spark och lekte. Mysfaktor hög.

Efter bara ett par affärer och någon inhandlad tomte så var det dags att gå tillbaka för att äta lunch och sen resa tillbaka till Värmland.

Tack till alla underbara vänner som var med, det var superkul.

Igår fyllde pappa Leif år och det var kalas. Jag o min kära lämnade barnen först och tog oss ett par timmar i stan och fixa några klappar, gardiner mm

Fick äntligen tag på en gardin till Clara som jag ville ha. Blev en från Himla och så himla snygg ( vitsigt va )


  

Så nu hänger den på plats och det blev även två kuddfodral som passade perfekt.

Tillbaka till pappsen o kalas med goda mackor och tårta.

Tack underbara pappa :-))

Nu är det Måndag igen och det är full fart. Julen närmar sig och jag skulle behöva va ledig nu och fram till Jul för att jag verkligen älskar den här tiden och bara va hemma och baka och mysa. Men som sagt en av de största tiderna på jobbet också så den ekvationen går inte ihop. Men, men allt brukar faktiskt gå riktigt bra ändå.

Ikväll blir det nog lussebulle bak och i morgon pepparkakor. Lucia är snart här 


Ha en bra dag söta, kära ni KRAMIZ NETTAN .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0