Alltid sent.

Ja, det är konstigt att klockan alltid ska bli så mycket.

Men jag har varit hos frissan idag och det är alltid skönt o bli ompysslad ett slag.

Skulle ta kort på Claras nya rum men det lyckades bli ett himla dåligt kort. Kameran är helt kass och det tar nog inte lång stund innan den lägger av helt.


...och det gjorde det inte heller för när Clara var färdig så tappade hon den i golvet och det var the end för kameran. Men som sagt väldigt gammal och väldigt dålig så nu är det en stor anledning till att köpa en ny.



Hade lyckats knäppa en bild innan och visa upp min ny inköpta väska som jag fyndade i Sth. Från Bianco och endast 500 kr. Som hittat för mig :-))

Igår tände vi vårt första ljus, dock en dag för sent. Men vad gör väl det. Mysigt hade vi det iaf.



Nu ska jag snart krypa till sängs.

God natt söta bloggvänner // Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0