20 December

Bara fyra dagar kvar till Julafton och barnen väntar och väntar. Idag har jag bakat mera matbröd så nu ska vi klara oss över Julen. Håkan och barnen vill helst äta julskinka på hembakat och får hålla med, godast så.

I Fredags så hade min kära man en riktig shopping dag men det kanske inte var de roligaste grejerna att införskaffa. På Torsdags kvällen så gick torktumlaren sönder och det var dags för ny. När han kom hem så rök även tvättmaskinen. Men nu står det iaf två spltternya maskiner i tvättstugan som är görbra. Kuligt för mig:-)

Men vilken service. De körde hem dem och installerade och tog med sig allt skräp tillbaks. Det kallar jag god service o Tackar & bockar till Elmontage i Årjäng.

Köper helst på hemmaplan det som finns.

Sen blev det också en ny kamera, så nu kan jag fota igen.

Fredag kväll var mamma o några av mina syskon här så vi käkade mat o fikade. Så kul o träffas. Vi firar inte med dem på Jul och då är det kul att hitta på nått före ist.

På Lördag kom brorsan Magnus hit med Åsa o söta Hilda. Så vi käkade god mat o satt o pratade länge. Jättekul att umgås.

Sen blev det Santa buddies för oss. Görbra som Aja skrev. och käkade godis. mums.

Nu ska vi ta oss ut o åka pulka sen blir det att göra Julgodis. Bäst o hinna med, i morgon är det jobb igen och långa dar...

Granen har barnen redan klätt:-)

Söta gull pojkarna Valle & Melvin.

Hörs i morgon. KRAM NETTAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0